معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از کسب مقام برتر جایزه ملی جمعیت استان براساس ارزیابی‌ها خبر داد.

روح‌الله مقدم اظهار کرد: مدیریت استان نگاه ویژه‌ای به قانون جوانی جمعیت دارد و در طول سال‌های اخیر تلاش کرده‌ایم با اجرای مفاد این قانون بهترین عملکرد را برای استان رقم بزنیم.

وی افزود: باتوجه به برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در اجرای قانون جوانی جمعیت در استان قم روز گذشته مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان طی نامه‌ای اعلام کرد که قم موفق به کسب مقام برتر جایزه ملی جمعیت در کشور شده است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: براساس ارزیابی‌ها، این معاونت با اخذ بالاترین امتیاز در شاخص‌های برگزاری کارگاه‌های آموش و مهارت‌هی پیش از ازدواج، برنامه‌های حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، توسعه و سنجش مراکز تخصصی مشاوره ازدواج، برنامه‌های هفته ازدواج و میگیری تسهیلات مربوطه توانست جایزه مذکور را کسب نماید.

مقدم در ادامه با اشاره به نرخ رشد جمعیت در استان عنوان کرد: براساس آخرین ارزیابی‌ها نرخ رشد استان قم در طول سال‌های اخیر روند مثبتی داشته و سالانه نرخ خوبی از تولد‌ها در استان ثبت می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزان پرداخت تسهیلات ازدواج امسال بیان داشت: طی ۵ ماه نخست سال ۱۴۰۳ بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ نفر موفق به اخذ تسهیلات مربوطه شده‌اند.

مقدم در پایان خاطرنشان کرد: حدود ۵ هزار و ۴۰۰ نفر هم در صف هستند که طی مکاتبه‌ای که بانک‌ها داشتیم از آنها خواستیم پرداخت تسهیلات را تسریع ببخشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار