معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم گفت: تامین زمین برای زوج‌های جوان از برنامه‌های خوبی است که باید مهیا شود.

حجت الاسلام اسماعیل حسینی مقدم، درباره جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت: اهمیت این جلسه برای مسئولان استان کاملا مبرهن است و تاکید بر این است که مدیران دستگاه‌های مختلف و اعضای ستاد عالی جوانی جمعیت استان شخصا در جلسات حضور یابند.

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم با تاکید بر اینکه جلسات هفتگی در حال برگزاری است، تصریح کرد: ۶ کمیته در ذیل این مجموعه ستاد فعالیت دارد و جلسات برگزار است.

حجت الاسلام حسینی مقدم افزود: تامین زمین برای زوج‌های جوان یکی از محور‌های خوب است که در این جلسه نماینده اداره کل راه و شهرسازی آمادگی این دستگاه را اعلام کردند.

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم با بیان اینکه در موضوع فرهنگ سازی و رسانه پیش بینی‌های خوبی شده که باید با فعالیت و همکاری دستگاه‌های مرتبط فرهنگی عملیاتی شود، گفت: باید تسهیلات اشتغال، وام و یک بسته تشویقی که می‌تواند در تسهیل‌گری امر ازدواج موثر باشد تدارک دیده شود و یک کار خوبی در کمیته مرتبط انجام می‌شود که بر اساس آن، این بسته ویژه آماده می‌شود و به زودی اطلاع رسانی‌خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی مقدم تصریح کرد: تمام موارد انصرافی که احیانا در مجموعه‌های حاضر شکل بگیرد برای ازدواج‌ها اختصاص پیدا می‌کند. زمین‌هایی را شناسایی کردند که بعد از تصویب شورای عالی مسکن در خدمت زوجین جوان قرار بگیرد.

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم با بیان اینکه مجموعه، فعالیت‌های جامعی را شروع کرده و مخاطبین خاص هم در دستگاه‌های اجرایی داریم، گفت: تعداد کارکنان مجرد دستگاه‌ها به ویژه در مجوعه آموزش و پرورش، قابل توجه است.

حجت الاسلام حسینی مقدم افزود: انتظار داریم اداره کل آموزش و پرورش تسهیلات ویژه‌ای را در امر ازدواج نیرو‌های مجرد تدارک ببیند و این ستاد فعال شود.

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم گفت: در مجموعه دانشگاه‌ها نیز با همکاری نهاد رهبری، این ستاد فعالیت جدیدی را شکل دهد و سیاست گذاری بر این است که در سال جاری بتوانیم آمار مجردین را کاهش دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار