مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۶ هزار زائر در شبانه روز گذشته از پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر تردد کرده‌اند.

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با نزدیک‌تر شدن به ایام اربعین شهادت اباعبد الله الحسین (ع) شاهد افزایش حضور مردم در پایانه مرزی تمرچین هستیم به‌طوریکه در شبانه روز گذشته ۶ هزار و۴۳۲ نفر زائر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر تردد کردند که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال ۱۶ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته در مجموع ۲ هزار و ۲۵ نفر زائر ایرانی و خارجی به کشور وارد شده و ۴ هزار و ۴۰۷ زائر هم از کشور خارج شدند.

دست‌نشان اضافه کرد: در مجموع و از زمان آغاز طرح پیاده رویی اربعین حدود ۴۰ هزار نفر زائر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی تمرچین تردد کردند.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت حدود ۱۷ هزار زائر ایرانی و خارجی وارد کشور شده و حدود ۲۳ هزار زائر نیز از مسیر پایانه مرزی تمرچین از کشور خارج شدند که از نظر ورودی ۲۳ درصد و از نظر خروجی نیز ۱۲ درصد افزایش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه از ماه‌ها قبل تمامی زیرساخت‌های لازم برای سفر ایمن زائران اربعین فراهم شده است، در ادامه گفت: تاکنون هیچگونه مشکلی در تأمین ناوگان مورد نیاز بوجود نیامده و جامعه راهداری و حمل ونقل استان با جدیت در این مسیر مشغول خدمات‌رسانی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.