فرماندار ویژه مهاباد گفت: تشکل‌های مردمی بهترین ظرفیت برای شناسایی و حل آسیب‌های اجتماعی بوده و مسئولان نیز موظف به کمک و همراهی آنها هستند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در جلسه تشکل‌های مردم نهاد گفت: خدمات تشکل‌های مردمی و سازمان‌های خیریه قابل قدردانی بوده و آثار قابل توجهی نیز در سطح جامعه برجای گذاشتند.

وی اضافه کرد: هرکس نهاد و تشکلی که در راستای حل مشکلات مردم در قالب چهارچوب‌های قانونی فعالیت داشته باشد مورد حمایت دولت بوده و همه مسئولان نیز موظف به همکاری با آنان هستند.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه تشکل‌های مردمی در بسیاری حوادث و اتفافات نیز کمک حال دولت هستند، گفت: تلاش این سازمان‌ها در کنار حمایت‌های دولت می‌تواند بخش عمده از مشکلات مردم را حل کند.

وی با تاکید بر اینکه حل مشکلات بواسطه مردم بسیار نتایج ماندگار تری خواهد داشت، افزود: برای رفع معضلات در بخش‌های مختلف نیازمند طرح و برنامه هستیم که حضور سازمان‌های مردم نهاد در این بخش تاثیرگزار است.

وی از احداث مجتمع فرهنگی هنری در مهاباد خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون مکان یابی و مجوز احداث این مجتمع آماده شد و به محض تامین اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

در ادامه این جلسه هر یک از نماینده تعاونی و موسسه‌های خیریه و مطالب و پیشنهاد‌های خود را مطرح و ارایگئه کردند.

بیش از ۳۷۰ مرکز نیکوکاری و خیریه حوزه‌های مختلف در آذربایجان‌غربی برای کمک به نیازمندان و افراد واجد شرایط با مجوز رسمی فعال و مشغول خدمت‌رسانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.