عضو شورا و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری مهاباد گفت: امسال بودجه شهرداری این شهرستان با افزایش حدود هزار میلیارد ریال به ۵ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال رسیده است.

آرش شهابی عضو شورا و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری مهاباد با بیان اینکه بودجه شهرداری این شهرستان به ۵ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال رسیده، گفت: برخلاف رویه سال‌های گذشته بخش عمده بودجه شهرداری با افزایش ۲۸ درصدی به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: همچنین ۵۵۰ میلیارد ریال به توسعه فضای سبز و ۵۴۰ میلیارد ریال نیز به توسعه و ارتقای ناوگان و ماشین‌آلات شهرداری اختصاص یافته است.

شهابی با بیان اینکه ۱۲۰ میلیارد ریال نیز به بخش زیباسازی و نورپردازی اختصاص یافته، افزود: امسال احداث هزار و ۵۰۰ متر مسیر دوچرخه‌سورای با پیشرفت ۵۰ درصدی در دست اقدام است.

عضو شورای اسلامی شهر مهاباد همچنین از حمایت برای برگزاری جشنواره ملی و منطقه‌ای آسمان قدردانی کرد و گفت: این جشنواره نیز با حضور مهمانانی از ۱۱ استان کشور برگزار خواهد شد.

شهابی یادآور شد: با تلاش مجموعه شورا و تیم حقوقی، املاکی به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال دوباره به مالکیت شهرداری بازگشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.