شهردار میاندوآب گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی مرکز مانیتورینگ و پایش ترافیک سطح این شهر اختصاص یافته است.

بابک محمدزاده شهردار میاندوآب گفت: در راستای اجرای سیستم پایش تصویری در معابر شهری هم‌اکنون، ۳۷ دکل با ۱۱۶ دوربین با هدف نظم‌دهی به ترافیک و خدمات شهری در حال انجام است.

وی اضافه کرد: از مجموع دوربین‌های درنظر گرفته شده ۲۷ دوربین به صورت گردان و ۸۹ دوربین پلاک خوان به انضمام مرکز مانیتورینگ و ارتباط با مراکز هدف در نظر گرفته شده است.

شهردار میاندوآب افزود: در حال حاضر عملیات نصب ۱۳ دکل به پایان رسیده و به زودی شاهد آغاز به کار فاز اول سیستم پایش تصویری خواهیم بود، برای تکمیل این فرایند و تجهیز مرکز مانیتورینگ ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

محمدزاده بیان کرد: همچنین یک خودرو نیز توسط شهرداری به دوربین ثبت تخلفات رانندگی تجهیز و در سطح شهر فعالیت خواهد داشت.

وی یادآور شد: استفاده از سیستم پایش تصویری و مرکز مانیتورینگ کنترل ترافیک شهری یکی از مهمترین زیرساخت‌های مدیریت شهری محسوب می‌شود که رعایت قوانین از سوی شهروندان، بهبود وضعیت ترافیک، کاهش آمار سوانح رانندگی و ارتقای خدمات شهری را درپی خواهد داشت.

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و سومین شهرستان پرجمعیت استان پس از ارومیه و خوی به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.