مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ۴۷ میلیون و ۹۶۳ سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در هفته منتهی به ۱۷ مرداد در این بورس معامله شد.

وحید جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ارزش اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی که مورد معامله بوده، بیش از ۱۲۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت در تالار منطقه‌ای ارومیه ۲۲ درصد معاملات مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است، اظهار کرد: در طول هفته در تالار ارومیه ۱۰ کارگزار از ۱۱ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم ۷۶ شرکت را معامله کردند.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: نمایندگی شرکت کارگزاری توسعه سهند بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۵۸ درصد به خود اختصاص داد.

وی بیان کرد: در این هفته سهام شرکت قند ثابت خراسان با هفت درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات تالار منطقه‌ای ارومیه قرار داشته است.

مدیر تالار منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: شاخص کل بازار بورس با ۶۵ هزار و ۷۵۸ واحد کاهش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۲ میلیون و ۲ هزار واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۶۲۸ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۲۰ هزار و ۷۱۱ واحد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.