رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سردشت گفت: خانواده سردشتی گنجینه هزار جلدی پدرشان را به کتابخانه مجتمع فرهنگی این شهر اهدا کردند.

پیمان کریمی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سردشت با بیان اینکه خانواده مرحوم جلال حاجی‌زاده گنجینه هزار جلدی پدرشان را به کتابخانه مجتمع فرهنگی این شهرستان اهدا کردند، گفت: بسیاری از این کتاب‌های اهدا شده، جزو کتاب‌های مرجع و نفیس هستند که می‌تواند مورد استفاده دانشجویان و محققان قرار گیرد.

وی ضمن قدردانی از اقدام خانواده مرحوم حاجی‌زاده به خاطر اهدای این گنجینه نفیس و گران‌بها، افزود: خانواده‌هایی که کتابخانه شخصی دارند، می‌توانند با اهدای آن به کتابخانه‌های عمومی ضمن حفاظت از آنها، دسترسی دیگران به این کتاب‌ها را نیز فراهم سازند.

کریمی اضافه کرد: در این شهرستان ۳ باب کتابخانه عمومی شامل کتابخانه مجتمع فرهنگی، کتابخانه ابن سینا و کتابخانه روستای بیوران در مجموع با ۵۶ هزار جلد کتاب وجود دارد.

رئیس اداره کتابخانه عمومی سردشت هم در ادامه گفت: در مجموع هزار و ۷۰۰ نفر عضو کتابخانه‌های عمومی این شهرستان هستند و هر ماه بیش از ۲ هزار کتاب توسط این اعضا به امانت گرفته می‌شود.

مرحوم جلال حاجی‌زاده دارای مدرک دکترای اندیشه سیاسی از دانشگاه تربیت مدرس و نویسنده و فعال مدنی اهل شهرستان سردشت بود که در سال ۱۳۹۸ دار فانی را وداع گفت.

از این نویسنده چیره‌دست، چندین مقاله علمی در زمینه‌های مختلف به زبان‌های فارسی و انگلیسی به یادگار مانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.