رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان گفت: شیرکو مام‌آقا، عکاس اهل این شهرستان موفق به دریافت لوح تقدیر فیاپ فرانسه در جشنواره بین‌المللی تیان شان قرقیزستان شد.

رضا عباسیرئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان گفت: شیرکو مام‌آقا عکاس بوکانی اهل روستای رحیم خان از توابع بخش سیمینه این شهرستان است که با موضوع مردم از مراسم دف نوازی روستای پالنگان در این رقابت‌ها شرکت کرده بود.

وی اضافه کرد: مام آقا متولد سال ۱۳۶۱ بوده که کسب بیش از ۶۰ عکس برگزیده در جشنواره‌های بین المللی فیاپ فرانسه و انجمن عکاسان آمریکا و کشور‌های چین، ترکیه، کانادا و همچنین سه لوح تقدیر در جشنواره بین المللی را در کارنامه خود دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان با بیان اینکه این هنرمند خوش ذوق پارسال نیز با عکسی از یک کارگاه ذغال سازی موفق به کسب این افتخار در بخش پرتره شده بود، ادامه داد: همچنین این عکاس بوکانی سابقه دریافت لوح تقدیر جشنواره فیاپ فرانسه و انجمن عکاسان آمریکا در جشنواره بین المللی پامیر تاجیکستان را نیز در کارنامه دارد.

جشنواره بین‌المللی عکس تیان شان در قرقیزستان برگزار شده و عکس‌های راه‌یافته به این جشنواره، ضمن ثبت در آرشیو FIAP و PSA به نام عکاس، برای دریافت درجه‌های هنری نیز محاسبه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.