فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: متهمی که ۱۰۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، در بوکان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در پی وصول شکایات مردمی، مبنی بر اینکه فردی در قالب جلب اعتماد در معاملات کلان، اقدام به کلاهبرداری از بیش از ۲۰۰ نفر از شهروندان کرده و متواری شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان بوکان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان انتظامی بوکان پس از شناسایی متهم، با هماهنگی قضایی توانستند وی را در مخفیگاهش در یکی از شهر‌های کشور دستگیر کنند، افزود: در بررسی‌های فنی مشخص شد این فرد طی معاملات مختلف بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: شهروندان که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، جهت بررسی و شناسایی متهم به پلیس آگاهی شهرستان بوکان مراجعه کنند.

سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: این متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی از شهروندان درخواست کرد در زمان سرمایه‌گذاری و هرنوع معامله، از هویت طرف معامله و اصالت موضوع مورد معامله و اسناد مالی و تراکنش بانکی مربوطه اطمینان حاصل و به هشدار‌های پلیس توجه کنند و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.