مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: با پرداخت حدود یک میلیارد ریال وارثان یکی از خیران این شهرستان دستگاه ضروری CRM اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) فعال و مورد استفاده قرار گرفت.

سیامند محمدی مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: وارثان نیک‌اندیش این شهرستان با پرداخت حدود یک میلیارد ریال موجبات راه‌اندازی دستگاه ضروری اتاق عمل را فراهم کرد.

وی اضافه کرد: این کمک صرف هزینه خرید دستگاه UPC برای راه اندازی دستگاه CRM اتاق عمل شد که قبل از این بدون استفاده باقی مانده بود.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سردشت ادامه داد: دستگاه UPC ۱۰kav جهت دستگاه CRM برای رادیوگرافی عین عمل جراحی استفاده شده که هدف اصلی آن تهیه تصاویر X-ray با رزولوشن بالا و به‌صورت زنده است.

محمدی بیان کرد: این قابلیت، دستگاه سی آر ام را به یک دستیار ارزشمند و ضروری در زمینه‌های مختلف، از جمله ارتوپدی و جراحی دستگاه گوارش تبدیل می‌کند.

وی با بیان اینکه این اقدام خیرخواهانه نشان از همدلی و مسئولیت‌پذیری جامعه نسبت به نیاز‌های بیماران دارد و امید است، گفت: هفته گذشته نیز ۱.۲ میلیارد ریال از طرف خیران به بیمارستان امام خمینی (ره) کمک شده بود.

شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۲۸ روستای سکنه‌دار و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سردشت با ۱۲۵ تخت مصوب و ۱۱ بخش فعال، ۲۰ متخصص در ۱۴ رشته تخصصی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.