مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۰۵ هزار خانوار تحت پوشش خدمات متنوع این نهاد در استان قرار دارند که خدمات متنوعی برای آنان انجام می‌گیرد.

پروین محمدپوری مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ۱۰۵ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی استان هستند، گفت: از مجموع خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی هم اکنون ۵ هزار و ۷۰۰ نفر حق پرستاری دریافت می‌کنند که ماهانه ۲۱ میلیون ریال حق پرستاری آنان است.

وی اضافه کرد: مستمری‌بگیران معلول در بهزیستی استان و در حوزه توانبخشی ۵۲ هزار و ۶۰۶ نفر هستند و ۷۰ درصد به میزان مستمری آنان در سه سال گذشته افزوده شده است.

محمدپوری ادامه داد: به واسطه تولید و پخش برنامه‌های ویژه و اعلام عملکرد بهزیستی استان در برنامه‌های مختلف رادیو و تلویزیونی و سایر رسانه‌ها حمایت و مساعدت‌های مردم نیکوکار استان در کمک به نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی افزایش چشمگیری داشته است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: با دعوت از کارکنان و جامعه هدف بهزیستی در برنامه‌های دیداری و شنیداری و فرهنگ سازی خوب رسانه‌های استانی، موج کمک‌های آحاد مردم از اقشار مختلف در حمایت از نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.