مدیر منطقه دو شهرداری قم از اجرای پروژه احداث زیرگذر پاسداران شرقی با مشارکت اداره‌کل راه آهن قم با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان خبر داد.

سیدرضا حسینی،مدیر منطقه دو شهرداری قم  اظهار کرد: تعمیر و تجهیز و احداث ایستگاه‌های سبز ازجمله پروژه‌های اجرایی مصوب امسال است.

وی افزود: سال گذشته دو ایستگاه سبز در خیابان توحید احداث شد و در امسال احداث ۱۰ ایستگاه دیگر پیش بینی شده است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم با تشریح اقدامات فنی و عمرانی در سطح منطقه دو تصریح کرد: احداث سرویس بهداشتی در بوستان نبوت، نگهداری از ایستگاه آتش نشانی و تکمیل ساختمان آتش نشانی در قمرود شمالی، احداث فاز دو خیابان نیک‌اندیش، رنگ آمیزی و فضا سازی دیوار سبز از جمله پروژه‌های فنی و عمرانی در سطح منطقه است.

حسینی از احداث زیرگذر پاسداران شرقی با مشارکت اداره راه آهن قم خبر داد و اضافه کرد: اجرای پروژه احداث زیرگذر پاسداران شرقی با مشارکت اداره راه آهن قم با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان امسال انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه احداث این زیرگذر در راستای تردد خودرو در دو لاین پنج و نیم متر عملیاتی خواهد شد، خاطرنشان کرد: ۸۰۰ متر از حریم ریل را با مشارکت راه آهن احداث شد و در پس از ایجاد دیوار توسط اداره راه آهن، فضا سازی و رنگ آمیزی دیوار سبز توسط شهرداری منطقه در حال انجام است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم با اشاره به احداث دو زمین ورزشی در سال جاری، عنوان کرد: سال گذشته نیز دو زمین ورزشی روباز با مشارکت بنیاد علوی در بوستان حنانه و بوستان فدک احداث شد.

حسینی در خصوص توسعه محلات هدف و بازآفرینی شهری در منطقه ۲ گفت: امسال سه محله شادقلی خان، علی‌آباد سعدگان و شیخ‌آباد در راستای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در نظر گرفته شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار