مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از دلایل پرسه سگهای ولگرد در سطح شهر گفت.

سید عبدالله میرابراهیمی،درباره جمع‌آوری سگ‌های ولگرد از سطح شهر گفت: برای جمع‌آوری این سگ‌ها سه اکیپ به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

سید عبدالله میرابراهیمی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در صورت مزاحمت این حیوانات با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند،گفت: پس از تماس‌های مردمی و اعلام آدرس، اکیپ‌ها برای جمع آوری در محل حاضر می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم افزود: البته این حیوانات در حرکت هستند و ممکن است تا اکیپ اعزام شوند کمی زمان‌بر باشد،، اما سعی ما بر جمع آوری و ارجاع به مرکز است.

 میرابراهیمی با اشاره به اینکه در این حوزه با مشکلاتی مواجه هستیم، گفت: بحث غذارسانی توسط برخی شهروندان و حامیان در برخی نقاط شهر به ویژه محدوده بیمارستان امام رضا (ع)، اطراف پل دستغیب و انتهای رودخانه محدوده کارگاه مونوریل، سبب افزایش حیوانات در این منطقه شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم افزود: مشکل و نگرانی بعدی ما مربوط به حضور دامداری‌ها و فعالیت دامداری‌های غیرمجاز در حریم شهر و محدوده بلوار پیامبر اعظم و حریم بلوار جوان و پردیسان است که اینها هم به نگهداری حیوان اقدام می‌کنند و شب‌ها و ساعت‌های نامناسب آنها را رهاسازی می‌کنند که وجود این حیوانات و تردد آنها باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان می‌شود.

میرابراهیمی گفت: عملکرد نامناسب یا غیرمنسجم شهرها، روستا‌ها و بخش‌های پیرامون از مشکلات دیگر ماست که اقدامات لازم به صورت مستمر انجام نمی‌شود و ما شاهد حرکت این حیوان از محدوده اطراف به داخل شهر هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم افزود: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته، شاهد رفع مشکلات و موانع پیش رو باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار