مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: ۲۵ درصد تخفیف خوش‌حسابی با پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند تا پایان شهریور سال ویژه تولیدکنندگان پسماند واحد‌های غیرمسکونی ارائه می‌شود.

سید عبدالله میر ابراهیمی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس ماده ۸ قانون مدیریت پسماند، تمام تولیدکنندگان پسماند، باید نسبت به پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند خود بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور تعرفه مصوب شورای اسلامی شهر اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه تخفیف ویژه برای شهروندانی که در این طرح مشارکت می‌کنند در نظر گرفته شده است، افزود: تخفیف‌های ویژه پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند در سه‌ ماه ابتدایی امسال ۴۰ درصد و در سه ماه دوم سال ۲۵ درصد در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به تخفیف ویژه برای مشارکت‌کنندگان در طرح تفکیک پسماند از مبدأ، عنوان کرد: ۱ تا ۳۰ درصد تخفیف به‌علاوه موارد یاد شده ویژه شهروندانی است که اقدام به جداسازی پسماند‌های خشک و تحویل آن به غرفه‌ها و اپلیکیشن‌های معرفی شده از سوی سازمان می‌کنند.

میر ابراهیمی اضافه کرد: نقش مشارکت شهروندان در مدیریت بهینه پسماند‌ها و ارتباط آن با نحوه و میزان تولید پسماند، تفکیک از مبدأ و رعایت نظافت شهری مهم و مؤثر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار