رییس دانشگاه غیرانتفاعی بین‌المللی چابهار گفت: این دانشگاه در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای بانوان بلوچستان دوره‌های مهارت‌آموزی تابستانی ویژه زنان سرپرست خانوار و ساکنان حاشیه شهر چابهار را آغاز کرد.

عبدالغفور بادپا  اظهارکرد: دانشگاه غیرانتفاعی بین‌المللی چابهار این دوره‌ها را با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای چابهار، دوره‌های مهارت‌آموزی تابستانی ویژه زنان سرپرست خانوار و ساکنان حاشیه شهر چابهار را آغاز کرده است.

وی افزود: این دوره‌ها با هدف ارتقاء مهارت‌های حرفه‌ای و توانمندسازی اقتصادی برگزار می‌شود.

رییس دانشگاه غیرانتفاعی بین‌المللی چابهار بیان کرد: ما در این دانشگاه به تقویت مهارت‌های زندگی اهمیت زیادی می‌دهیم با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای، فرصت‌های آموزشی منحصر به فردی را برای زنان سرپرست خانوار و خانواده‌هایشان فراهم کرده‌ایم تا بتوانند با یادگیری مهارت‌های مختلف، به استقلال اقتصادی دست یابند.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های ارائه شده شامل غلاب‌بافی، کریشی، نقشه‌خوانی و دیگر مهارت‌های کاربردی است که توسط اساتید متخصص برگزار می‌شود، ادامه داد: این برنامه‌ها به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار یا راه‌اندازی کسب‌وکار‌های خود را کسب کنند.

بادپا گفت: این دانشگاه در یک سال اخیر موفقیت زیادی داشته بطوریکه شاهد پذیرش یک هزار و ۲۵۵ دانشجوی ایرانی و خارجی و توسعه زیرساخت‌ها برای برداشتن گام‌های بلند در مسیر پیشرفت و تحقق شعار سال بودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار