مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳ کارگاه تولیدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیش از ۱۵۰ نفر نیرو در حال انجام طرح‌های عمرانی هستند.

مصطفی بیک مداح  گفت: کارگاه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان تنوعی از محصولات مصرفی در حوزه مسکن و طرح‌های عمرانی را تولید می‌کند.
وی بیان کرد: عمده تولیدات ۲ کارگاه زاهدان شامل جدول، پازل، بلوک، تیرچه، درب و پنجره، اسکلت، خرپای تیرچه و بنچ مارک است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: درصورت تامین مصالح در سطح استان تنها در یک قلم سه هزار متر طول تیرچه در این کارگاه‌ها تولید می‌شود.
وی اظهار کرد: تولید ۱۸۰ دستگاه اسکلت ۲ طبقه ۸۵ متری، تولید روزانه ۵۰۰ کیلو تا یک تن درب و پنجره و تولید ۳۰۰ متر طول جدول تنها بخشی از تولیدات کارگاه‌های زاهدان در سال گذشته بوده است.
بیک مداح ادامه داد: تولید مصالح با کیفیت و ارزان قیمت و جلوگیری از توقف اجرای طرح‌های عمرانی از مزایای این کارگاه‌ها و تولیدات آنها است.
وی با بیان اینکه تجربه موفق بنیاد مسکن در تولید می‌تواند الگویی مناسب برای دیگر قسمت‌ها نیز تبدیل شود گفت: در حوادثی همچون سیل امسال و سال‌های گذشته در جنوب استان این کارگاه‌ها نقش ویژه‌ای در سرعت و کیفیت کار بازسازی داشته اند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بنیاد مسکن استان برای پاسخ به نیاز طرح‌های استان به دنبال توسعه این کارگاه‌های تولیدی است تا از ظرفیت‌های استان بویژه نیروی انسانی در جهت تولید بهره گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار