مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: پیشرفت فیزیکی، عملیات اجرایی احداث ایستگاه پمپاژ حوزه A فاضلاب شهر کنارک را ۲۰ درصد است.

 علیرضا قاسمی در جریان بازدید از طرح فاضلاب کنارک ضمن تاکید بر اهمیت تکمیل این طرح، به ارائه گزارشی از اقدامات و چالش‌های طرح فاضلاب این شهرستان پرداخت و بیان کرد: جهت انتقال فاضلاب جمع‌آوری شده در شبکه فاضلاب این شهر در مجموع سه ایستگاه پمپاژ شامل ایستگاه‌های A، C و D پیش‌بینی شده که در حال حاضر فقط ایستگاه C در مدار بهره‌برداری قرار دارد.

وی پیشرفت فیزیکی، عملیات اجرایی ساخت ایستگاه پمپاژ حوزه A فاضلاب شهر کنارک را ۲۰ درصد اعلام کرد و افزود: با حمایت‌های لازم و تأمین منابع و اعتبارات، روند ساخت این ایستگاه با سرعت بیشتری پیش رود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عملیات ساخت ایستگاه پمپاژ فاضلاب D شهر بندری کنارک، به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های اولویت‌دار آبفا در این شهرستان به اتمام رسیده، ادامه داد: اکنون عملیات محوطه‌سازی و احداث ساختمان بهره‌برداری این طرح در حال تکمیل است.

وی اظهار کرد: با راه‌اندازی ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب D و A شاخص بهره‌مندی ساکنان از خدمات فاضلاب ارتقا می‌یابد، به طوریکه با نصب انشعابات جدید نیمی از جمعیت شهر کنارک از خدمات فاضلاب بهره‌مند خواهند شد.

 هاشم خمر مدیر دفتر نظارت بر طرح‌های آب و فاضلاب شرکت مهندسی آبفای کشور، در جریان بازدید از طرح فاضلاب کنارک، مسائل فنی و اعتباری این طرح را بررسی و هدف از این اقدام را تسهیل و سرعت بخشیدن به روند اجرای طرح‌ها اعلام کرد.

برچسب ها: آبفا ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار