مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در اقدامی بی‌نظیر و برای اولین بار، ناوگان اتوبوسی زوار پاکستانی اربعین حسینی از مرز ریمدان وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شد.

شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان  گفت: با تلاش و پیگیری‌های مستمر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و استانداری سیستان و بلوچستان، این اتفاق مهم در حوزه تردد زوار اربعین رقم خورد و تاکنون ۶ دستگاه اتوبوس از ناوگان زوار پاکستانی از طریق مرز ریمدان وارد کشور شده و پیش‌بینی می‌شود که این تعداد در روز‌های آینده افزایش یابد.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان با تمام توان خود در تلاش است تا با فراهم آوردن تمامی امکانات و تسهیلات لازم، پذیرای شایسته زوار پاکستانی باشد؛ از جمله این اقدامات می‌توان به نظارت بر وضعیت راه‌ها، تأمین سوخت، استقرار اکیپ‌های راهداری در مسیر‌های تردد و... اشاره کرد.

مبارکی در پایان بر لزوم همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات بهتر به زوار اربعین تأکید کرد و تصریح کرد: تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به زوار در مسیر بازگشت نیز اندیشیده شدهو در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار