یک تن برنج از سوی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان و هیات رزمندگان استان تحت عنوان «موکب ۲۵ محرم» جهت پذیرایی از زائران اربعین پاکستانی به زائرسرای امام رضا (ع) زاهدان اهدا شد.

چند سالی است که سیستان و بلوچستان؛ پایتخت وحدت ایران اسلامی دروازه ورود زائران پاکستانی عتبات عالیات برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شده، این استان تنها مسیر زمینی ورود زائران پاکستانی به کشور عراق بوده که زائران پاکستانی از طریق مرز‌های میرجاوه و ریمدان وارد کشور می‌شوند.

در این میان موکب‌هایی برای پذیرایی از زائران سید و سالار شهیدان در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان برپا شده که سهم دانشگاه پیام نور استان با حضور گسترده ۱۰ مرکز دانشگاهی در آن ملموس است.

این موکب‌ها همچون سنوات گذشته نیز به مناسبت اربعین حسینی در مراکز ۱۰ گانه دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با همت اداره فرهنگی اجتماعی دانشجویی، دفتر نهاد رهبری و بسیج دانشجویی برنامه ریزی و اجرا شده و پذیرای زائران ایرانی و پاکستانی است.

در همین راستا صبح امروز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه با همکاری دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان و هیات رزمندگان استان جهت پذیرایی از زائران اربعین پاکستانی یک تن برنج به زائرسرای امام رضا (ع) زاهدان اهدا شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار