رئیس هلال‌احمر خاش و تفتان از توزیع ۳۶۰ بسته معیشتی بهداشتی خبر داد.

جلال هاشم زهی بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر همیشه به دنبال شناسایی خانواده‌های کمتر برخوردار است که با حفظ کرامت به آنان یاری رساند.

وی افزود: تعداد ۳۶۰ بسته معیشتی و بهداشتی باارزش یک میلیارد و ۸۵۷ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال و باهمت هلال‌احمر و کمک خیرین شهرستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس هلال‌احمر خاش و تفتان خاطرنشان کرد: محتویات هر یک از این بسته‌ها شامل چای، روغن، رشته، عدس، نخود، لوبیاقرمز، قند، سویا، رب، مایع ظرف‌شویی، صابون، مایع دستشویی و شامپو بود.
 
 وی تصریح کرد: یکی از فعالیت‌ها در واحد داوطلبان هلال‌احمر استفاده از توان توانمندان برای نیاز نیازمندان است و تمامی کمک‌ها از طریق خیرین و داوطلبین جمعیت جمع‌آوری می‌شود.

این مقام مسئول افزود: این کمک‌ها در جهت حمایت از خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار توزیع می‌شوند در همین راستا از خیرین و داوطلبان استان تقاضا داریم ما را در این راه همراهی کنند.

وی درباره روش کمک‌های نقدی خاطرنشان کرد: هم‌وطنان و خیرین و حامیان عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود برای این طرح از طریق شماره‌حساب ۲۱۹۹۷۱۵۳۷۴ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۸۴۰۰۰۳۱۴۶۰ نزد بانک ملت واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار