مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از آمادگی همه جانبه دستگاه تعلیم و تربیت سیستان و بلوچستان برای ارائه خدمات هرچه بهتر و بیشتر به زائرین حسینی خبر داد.

حسن بروشکی در جلسه مشترک با اعضای ستاد استانی اربعین ۱۴۰۳ اظهار کرد: با هدف بهره‌گیری از توان و ظرفیت دانش آموزان و توسعه و تعمیق شور و عشق حسینی در بین آنان، مواکب دانش آموزی در مرز‌های ورودی و برخی شهرستان‌های استان پیش بینی شده و به موقع استقرار خواهند یافت.

 وی افزود: آموزش و پرورش تلاش کرده و خواهد کرد همه بستر‌های درون و برون سازمانی را پای کار آورده و به ارائه خدمات مطلوب و درخور شأن زائرین حسینی بپردازد.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: خدمت به زائرین حسینی موهبتی الهی و افتخاری بس عظیم است؛ از همین روی با جان و دل میزبان عاشقان دل سوخته حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خواهیم بود.

وی بیان کرد: با هدف ارائه خدمات مطلوب به زائرین عزیز و مهمانان کشور دوست و همسایه پاکستان، هماهنگی بین بخشی و تعامل با دیگر ارگان‌ها و سازمان‌ها و بهره جستن از ظرفیت و توان آنان بسیار حائز اهمیت و تاثیرگذار خواهد بود.

بروشکی گفت: برنامه‌ریزی شده تا ۲۰ موکب و ۱۲ مدرسه و مرکز اسکان در مجموعه آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان آماده پذیرایی از زائرین عزیز باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار