مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: آیدس یکی از جدی‌ترین و مهم‌ترین عوامل تهدید کننده سلامت مردم در حال حاضر است که جهت پیشگیری از وفور این پشه اصلی‌ترین اقدام بهسازی محیط خواهد بود.

فرشاد گرگیج فرماندار شهرستان سیب و سوران ضمن تأکید بر اهمیت سلامتی مردم بیان کرد: برای سلامتی مردم باید همه دستگاه‌های اجرایی و مردم درکنار مجموعه بهداشت و درمان باشند.
 
وی افزود: برای سلامتی مردم باید جدیت کامل وجود داشته باشد و نظارت‌ها به‌صورت مستمر و مداوم انجام شود و با افراد متخلف بدون تعارف مطابق مقررات برخورد شود.
 
ایوب کرد تمینی مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران نیز بیان کرد: آئدس یکی از جدی‌ترین و مهم‌ترین عوامل تهدیدکننده سلامت مردم در حال حاضر است که جهت پیشگیری از وفور این پشه اصلی‌ترین اقدام بهسازی محیط خواهد بود که نیازمند همکاری و همیاری همگانی است.
 
وی عنوان کرد: اقداماتی اعم از انجام چک حشره‌شناسی، مراقبت‌های کانونی، آموزش و لاروکشی زیستگاه‌ها در انجام‌گرفته است.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران ادامه داد: با انجام نمونه‌برداری‌های میکروبی از آب آشامیدنی بعضی از مناطق شهرستان شاهد وجود آلودگی در آب بودیم که آلودگی آب شیوع موجب به بیماری‌های میکروبی، روده‌ای و انگلی خواهد شد که باید کلر زنی‌های لازم مطابق استاندارد‌های موجود انجام شود.

برچسب ها: پشه آئدس ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار