معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت:در ۵ ماهه سال ۱۴۰۳، میزان یک میلیون و ۸۷۴ هزار و ۷۲۰ تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای این استان جابجا شده است.

 تیمور باقری اظهار داشت: این میزان کالا توسط ۱۱۹ هزار و ۵۹۵ سفر باری جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴ درصدی در تعداد سفر و افزایش ۲ درصدی در تناژ را شاهد هستیم. 

وی عمده کالا‌های جابجا شده طی این مدت را فرآورده‌های نفتی، سیمان و آرد عنوان کرد و افزود:از این میزان کالای جابجا شده، یک میلیون و ۵۳۹ هزار و ۹۳۰ تن کالا، درون استانی و ۳۳۴ هزار و ۷۹۰ تن کالا به مقصد برون استانی حمل شده است. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد:در حال حاضر ۷۹ شرکت حمل و نقل کالا،۳ پایانه عمومی بار، بیش از ۱۰ هزار راننده باری و افزون بر ۹ هزار ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل فعالیت می‌کنند.

باقری در خاتمه با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود، از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره‌کل اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار