رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ایرانشهر از متولد شدن دومین نوزاد در دل آسمان توسط کارشناسان اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر خبر داد.

 علیرضا ایرندگانی بیان کرد: در یک اتفاق نادر و کم‌نظیر، دومین نوزاد مهرستانی هم در دل آسمان و در بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر متولد شد.
 
 وی افزود: در تاریخ بیستم شهریورماه ۱۴۰۳، گزارشی مبنی بر نیاز به انتقال اورژانسی یک مادر باردار با علائم زایمان زودرس از مهرستان به ایرانشهر به مرکز ارتباطات پیام اعلام شد که باتوجه‌به وخامت حال مادر، بلافاصله بالگرد اورژانس هوایی ایرانشهر به همراه یک تیم پزشکی مجهز متشکل از دو کارشناس فوریت‌های پزشکی به همراه یک کارشناس ماما به سمت مهرستان اعزام شدند.
 
 این مسئول ادامه داد: در طول مسیر، باتوجه‌به پیشرفت سریع زایمان، کادر پزشکی بالگرد اورژانس هوایی با انجام اقدامات لازم، موفق به انجام یک زایمان ایمن و موفقیت‌آمیز در محیط هوایی شدند که خوشبختانه هم مادر و هم نوزاد دختر در سلامت کامل به بیمارستان ایرانشهر منتقل شدند.
 
 ایرندگانی با تأکید بر اهمیت آمادگی و سرعت عمل در اورژانس‌های هوایی، عنوان کرد: وجود تجهیزات پزشکی پیشرفته و کادر پزشکی مجرب، نقش بسیار مهمی در موفقیت این مأموریت ایفا کرد که این اتفاق نشان از تعهد و تلاش شبانه‌روزی همکاران اورژانس برای نجات جان هم‌وطنانمان دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار