جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: با تلاش پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر دو باند سارقین مسلح خوددو و موتور سیکلت دستگیر و در بازجویی اولیه به بیش از ۲۰ فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند.

سرهنگ  حسین مهدی نژاد اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه خودرو، موتور سیکلت در سطح شهرستان و محور بخش بزمان به ایرانشهر موضوع برای دستگیری اعضای این باند در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با تلاش شبانه‌روزی طی پایش‌های اطلاعاتی با هماهنگی با مراجع قضایی طی سه و عملیات غافلگیرانه شش نفر سارق مسلح را در مخفیگاهشان دستگیر و در مخفیگاه سارقین یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات جنگی و دو دستگاه خودرو پژو سرقتی کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه سرقت شده، اما پس از مواجهه با اسناد و ادله پلیسی به شرکت در بیش از ۲۰ فقره سرقت مسلحانه خودرو، موتور سیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ " حسین مهدی نژاد" با اشاره به این که برابر دستور مراجع قضائی این متهمان جهت تحقیقات بیشتر و کشف دیگر پرونده‌های احتمالی و سلاح‌های به کاربرده در این جرم خشن تحت نظر پلیس آگاهی باشند افزود:پلیس با کسانی که بخواهند نطم و امنیت اجتماعی مردم را خدشه دار کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

 

 

برچسب ها: فراجا ، سارقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار