مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از محکومیت ۳۳ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریالی قاچاقچیان سوخت در چابهار خبر داد.

منصور انصاری گفت: پرونده متهم ردیف اول با عنوان حمل ۱۸ هزار لیتر نفتگاز قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۴۲۳ میلیون ریال و متهم ردیف دوم با عنوان حمل ۱۳ هزار و ۲۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش چهار میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان چابهار رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، اتهامات انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۱۲ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
انصاری گفت: شعبه همچنین به دلیل کمتر بودن ارزش ریالی سوخت کشف شده نسبت به ارزش ریالی خودرو حامل سوخت، ۶ میلیارد و ۴۲۳ میلیون ریال معادل ارزش ریالی سوخت به جزای نقدی اضافه و در مجموع متخلف ردیف اول را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
انصاری گفت: شعبه چهار میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال به دلیل کمتر بودن ارزش ریالی خودوی حامل سوخت به جزای نقدی اضافه و متخلف ردیف دوم را در مجموع به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه متخلفان پرونده را در مجموع به پرداخت ۳۳ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
به گفته انصاری؛ پلیس آگاهی شهرستان زرآباد این میزان سوخت را از ۲ دستگاه کامیون تانکر کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی چابهار ارسال کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار