مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ترویج و توسعه ورزش همگانی در بین آحاد جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان، ارتقای سلامت خانواده‌ها را به همراه خواهد داشت.

عباس شیبک ضمن قدردانی از عملکرد رو به رشد برنامه‌های ورزش همگانی در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تقویم ورزشی هیات استان باید به سمت و سوی گسترش ورزش به صورت عمومی و همگانی در سطح جامعه، سوق داده شود تا اقشار مردم بتوانند با پرداختن به رشته‌های متنوع ورزشی کیفیت سلامت و حیات خود را در سبک زندگی روزمره ارتقا دهند.

وی با حمایت از هیات ورزش‌های همگانی سیستان و بلوچستان همچون سایر هیات ها، افزود: با توسعه فرهنگ ورزش همگانی در شهرستان‌های سراسر استان بویژه نقاط مرزی، علاوه بر سلامت جسم و روح، گام بزرگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد بود و نوجوانان و جوانان از مسائل و انحراف‌ها جامعه مانند اعتیاد دور خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: مهمترین هدف و اولویت نخست در برگزاری همایش ها، مسابقات و برنامه‌های همگانی، نشر و ترویج فرهنگ پهلوانی در جهت تقویت روحیه گذشت، ایثار، و تزریق نشاط و سلامتی به جامعه است.

وی با اشاره به تاکیدات استاندار سیستان و بلوچستان، مبنی بر برگزاری همایش و ویژه برنامه‌های ورزشی با هدف ایجاد شور و نشاط در بین خانواده ها، خاطر نشان کرد: بار‌ها در جلسات شورای ورزش بر مسوولیت‌پذیری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای توسعه ورزش همگانی تاکید شده که باید دستگاه‌ها از سهم و اعتبار خودشان برای این منظور استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار