فرمانده انتظامی زرند گفت: تامین امنیت، نیازمند همکاری پلیس و اصحاب رسانه است، چرا که خبرنگاران، رابط ما و مردم هستند.

سرهنگ محسن شیخ زاهدی در جمع اصحاب رسانه و هنرمندان شهرستان زرند، ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان(ع) گفت: تامین امنیت، نیازمند همکاری پلیس و اصحاب رسانه است، چرا که خبرنگاران، رابط ما و مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه ۲ گونه پیشگیری اجتماعی و انتظامی وجود دارد، افزود: پیشگیری اجتماعی، مقدم بر پیشگیری انتظامی است و ما باید در جامعه اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم تا مشکلات به بحران کشیده نشوند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند بیان داشت: اصحاب رسانه، می‌توانند با فرهنگ سازی در جامعه، بازوی توانمندی در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرائم و ایجاد امنیت پایدار باشند.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه با حضور در تمام صحنه‌ها و رخداد‌های مختلف جامعه، رسالت اطلاع رسانی تمام وقایع را برعهده دارند و این امر رسالتی خطیر است.

سرهنگ شیخ زاهدی با تاکید بر اینکه کار رسانه، کار فنی و تخصصی است، گفت: پلیس و رسانه، باید با هم تعامل بیشتری داشته باشند و جامعه هدف خود را گسترش دهند تا بتوانندبه مردم خدمات بهتری ارائه دهند و رضایت آنان را جلب کنند.

درا دامه اصحاب رسانه نیز ضمن تبریک انتصاب سرهنگ شیخ زاهدی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان زرند بر تعامل هر چه بیشتر  اصحاب رسانه با پلیس تاکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار