سرتیپ دوم ملکی زاده با اشاره تبلیغات کانال های ماهواره ای علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: به برکت خون شهدا، نقشه‌های دشمنان نقش برآب می‌شود.

بیست و یکمین یادواره شهدای منطقه خنامان به همت قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم ملکی زاده، جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در این یادواره ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایشان، شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت.

وی با طرح این سوال که چرا یاد و نام شهدا باقی مانده است؟ افزود: اتصال این شهدا به شهدای کربلا است، همانطور که انقلاب ما ادامه راه  شهدای کربلا است و مخلص بودن در نیتی که  شهدا داشتند و رضای خداوند را پیشه کردند، عاملی برای ماندگاری در قلب و ذهن‌ها شد. 

سرتیپ دوم ملکی زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی به بیان گزیده‌ای از صحبت‌های این شهید بزرگوار پرداخت و گفت: شهدا، در نماز خواندن لحظه‌ای غفلت نمی‌کردند و خوش اخلاق بودند و شهید وار زندگی کردند که سرانجامشان هم درجه والای شهادت شد.

وی بیان داشت: بالاترین عبادت خداوند، خدمت به خلق خدا است که شهدای ما با نثار بزرگ ترین سرمایه وجودی خود به مردم خدمت کردند و به مقام هجرت رسیدند.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق با بیان اینکه سمت‌های مختلف همچون سرهنگ، سرگرد، امیر و... چند صباحی نام آدم را یدک می‌کشند، ولی شهادت اجر و مزدی است که هم دنیوی و هم اخروی می باشد، تاکید کرد: شهادت، بالاترین نیکویی و کار خیر است.

وی با اشاره به اینکه مقام شهید بسیار والا می‌باشد، همانگونه که در قرآن کریم به صراحت آمده است که شهدا زنده هستند، گفت: تکریم خانواده شهدا واجب است و باید قدردان آن ها بود.

سرتیپ دوم ملکی زاده با اشاره به برکات خون شهدا، افزود: ۳ هزار کانال‌ ماهواره‌ای وجود دارد که ۲۸۵ کانال از آن ها فارسی زبان بوده اند و علیه جمهوری اسلامی تبلیغ می‌کنند، ولی به برکت خون شهدا، نقشه‌های دشمنان نقش برآب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نظام مقدس استوار ایستاده است، گفت: از عوامل سقوط شوروی سابق، رادیو آزاد اروپا بود و ببینید که چگونه، یک رادیو یک ابرقدرت سلاح‌های هسته‌ای را از پای درآورد.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق از استواری نظام مقدس از برکت خون شهدا و به حرمت جانبازان گرانقدر با وجود ۲۸۵ کانال ماهواره‌ای خلاف نظام، سخن گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار