سند مالکیت موقوفه آخوند ملاعلی ذاکر به نماینده ولی فقیه در استان کرمان تحویل شد.

در حاشیه دیدار رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و متولی موقوفه «آخوند ملا علی ذاکر» واقع در محدوده بخش گلباف، سند مالکیت حدنگار این موقوفه به حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تحویل داده شد. 

 حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان دراین دیدار گفت: یکی از مشکلات جدی مردم در حوزه ثبت اسناد، عدم حدنگاری است، زیرا اسناد مالکیت قدیمی، توصیفی است و امروزه مشخص کردن ابعاد این اراضی دشوار است و در این زمینه به شدت دچار مشکل هستیم.

معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز در این دیدار از حمایت‌های ایشان از دستگاه قضایی استان قدردانی کرد و افزود: رئیس کل دادگستری استان کرمان را مدیری جهادی، پیشکسوت، شجاع، انقلابی و الگو در کشور می‌شناسیم.

وی اظهار کرد: برخی مشکلات موجود در راستای تثبیت مالکیت اراضی در کشور نیز شناسایی شده و در دیدار با مدیران ارشد مربوطه تلاش می‌شود که این مشکلات برطرف شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز با اشاره به این مطلب که در دوران مدیریت کنونی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تحولی در صدور اسناد مالکیت در کشور رخ داده، بیان کرد: تاکنون بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی و حدود ۵۵ درصد اراضی کشاورزی در استان کرمان حدنگاری و اسناد مالکیت آنها در اختیار مردم قرار گرفته است.

برچسب ها: اسناد ، مالکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار