حجت الاسلام ایزدی با استناد به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: رژیم صهیونیستی یک کشور نیست؛ بلکه یک باند تروریست و قاتل است.

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حسن ایزدی در مسجد جامع  واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن ایزدی، امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه گفت: همه آزادی خواهان، انتظار انتقام سخت را دارند؛ گرچه رژیم صهیونیستی از این ترورها در پرونده اش فراوان دارد.

وی تاکید کرد: شهید هنیه برای دفاع از فلسطین گام های مهم و اساسی برداشت و در ادامه به آرزوی دیرینه خود رسید.

امام‌ جمعه کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) افزود:رژیم صهیونیستی، یک کشور نیست؛ بلکه یک باند تروریست و قاتل است و رژیم جعلی و کودک کش مهمان کشور ما را به شهادت رساند؛ بنابراین باید منتظر انتقام سخت باشد.

وی  بیان داشت: سردار دل ها، دست مردم مظلوم فلسطین را پر کرد و  آنان از سنگ زدن ها عبور کردند و امروز با سلاح در برابر دشمنان ایستادگی می کنند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: باید از رئیس جمهور کشورمان قدردانی کنیم که موضع دولت را در مبارزه با رژیم جعلی مشخص کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: پیاده روی اربعین سنتی است که از گذشته به ما به ارث رسیده  است و چند سالی این پیاده روی به صورت گسترده با حضور اقشار مختلف مردم از جای جای دنیا برگزار می شود.

حجت الاسلام ایزدی ادامه داد: در مسیر پیاده روی اربعین، موکب ها مستقر می شوند تا از زوار پذیرایی کنند  و موکب بنت الحسین بخش طغرالجرد شهرستان هم چند سالی است برای اسکان و پذیرایی از زوار، گام بر می دارد که نیاز به مساعدت و حمایت مالی همگان دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار