مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان از اجرای طرح سه شنبه های حقوقی درمساجد کرمان خبر داد.

 رفیعی ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین گفت،:شجره طیبه بسیج در ۵ آذر ماه سال ۱۳۵۸ توسط بنیانگذار انقلاب، حضرت امام رحمت الله علیه تاسیس و پایه گذاری شده و بسیج حقوق‌دانان به عنوان  زیرمجموعه  سازمان بسیج مستضعفین کشور، در سال ۱۳۸۸ تاسیس و روز چهاردهم مرداد ماه بر اساس ابلاغیه سازمان بسیج مستضعفین به عنوان روز بسیج حقوق‌دانان و روز حقوق بشر و کرامت انسانی نامگذاری شده است. 

وی افزود: سیاست‌های بسیج حقوق‌دانان خدمت، امید آفرینی، جهاد تبیین  سیاستگذاری قضایی و کمک به اجرای سند تحول قضایی و ارائه خدمات قضایی است.

مسئول بسیج حقوقدانان گفت: بسیج حقوق‌دانان در حوزه‌های مختلف فرهنگی واجتماعی فعالیت دارد. 

وی بیان کرد: از تاریخ ۶ مرداد ماه تا ۱۴ مرداد ماه هفته بسیج حقوق‌دانان نامگذاری شده است.

 وی افزود: اولین روز از این هفته دوشنبه ۸ مرداد جمعی از حقوق دانان با رئیس کل محترم دادگستری استان و رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان دیدار خواهند کرد.

 رفیعی گفت: سه شنبه ۹ مرداد، با حضور در مساجد  نسبت به اجرای برنامه خدمت رسانی جهادی تحت عنوان سه شنبه‌های حقوقی با حضور قضات و وکلای بسیجی و حقوق یاران انجام خواهد شد. 

 

مسئول بسیج حقوقدانان استان کرمان ادامه داد: ۱۱ مرداد ماه چهارشنبه، میثاق با امام خمینی رحمت الله علیه و شهدای گرانقدر حقوقدان و حقوق یاران بسیجی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم استان  وحضور در گلزار شهدای بین المللی کرمان و تجدید میثاق با شهدای کرمان مخصوصا سرداردل‌ها حاج قاسم سلیمانی عزیز و دیدار با خانواده معظم شهدای حقوقدان برگزار خواهد شد.

 این مقام مسئول اظهار کرد: جمعه تحت عنوان عدالت خواهی و مبارزه با فساد  برنامه سخنرانی مسئولین بسیج حقوقدانان در استان و شهرستان‌های تابعه پیش از خطبه‌های نماز جمعه با موضوع عدالت خواهی و تبیین عملکردی سازمان بسیج حقوقدانان سخنرانی خواهد داشت.

  وی ادامه داد: ۱۳ مردادماه بعنوان روز مطالبه‌گری و پیگیری مطالبات حقوقی انقلاب اسلامی در صیانت از حقوق عامه از مراجع زیربط از طریق صدور بیانیه و جریان‌سازی تعیین شده است. 

این مقام مسئول گفت: ۱۴مرداد ماه، روز حقوق بشر و کرامت انسانی و روز بسیج حقوقدانان برگزاری همایش مدافعان حقوق بشر انقلاب اسلامی و گرامیداشت روز بسیج حقوق‌دانان و تجلیل از حقوق‌دانان حقوق یار در سراسر کشور با حضور معاون اول قوه قضاییه از طریق ارتباط تصویری انجام خواهد شد.

رفیعی گفت: امروزه بسیج حقوقدانان بعنوان یک بازوی قوی و منسجم با استفاده از ظرفیت حقوق دانان و حقوق یاران و صلح یاران که الحق و انصاف جز فداکارترین انسان‌ها و آماده به کارترین جوانان دیار سردار سلیمانی، در راه اهداف این ملت برای به کمال و به خوشبختی رساندن این مردم تلاش می‌کنند، و در جهت تحقق دولت اسلامی و نهایتا تمدن بزرگ اسلامی که هدف اصلی بسیج می‌باشد از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

برچسب ها: بسیج ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار