مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: ۹ طرح صنعتی راکد و غیر فعال در شهرک‌های صنعتی استان در جلسه کارگروه پایش طرح‌های صنعتی تعیین تکلیف شدند.

علیرضا راشکی گفت: در راستای پایش قراردادهای واگذاری حق بهره‌برداری زمین و طرح‌های صنعتی تکلیف شده از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، کارگروه پایش طرح‌های صنعتی جهت تعیین تکلیف قراردادهای راکد برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه ۹ طرح صنعتی به دلیل عدم پیشرفت فیزیکی مناسب بررسی و با اعطای مهلت به هشت طرح صنعتی برای راه‌اندازی در کوتاه‌ترین زمان موافقت شد و قرارداد یک طرح صنعتی به دلیل احراز تخلفات فسخ شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: پایش، قراردادهای واگذاری حق بهره‌برداری زمین‌هایی که در سال‌های گذشته به متقاضیان تحویل شده اما به تعهدات خود در بازه زمانی معین عمل نکرده‌ و در نهایت منجر به ایجاد کسب و کار نشده‌اند، یکی از اهداف مهم کارگروه پایش طرح‌های صنعتی است.

وی یادآور شد: در صورتی که زمین واگذار شده از سوی سرمایه‌گذار و متقاضی بلاتکلیف، راکد و یا مشمول زمان طولانی در ساخت و ساز و بهره‌برداری شود، براساس تصمیمات کارگروه پایش طرح‌های صنعتی، تعیین تکلیف و فسخ قرارداد با هماهنگی دستگاه قضایی، نسبت به آزادسازی زمین اقدام و به سرمایه‌گذار واجد شرایط جدید واگذار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار