مولوی نذیراحمد سلامی نماینده مردم اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت.

 در پیام تسلیت مولوی نذیر احمد سلامی که نسخه‌ای از آن روز چهارشنبه به ایرنا نمابر شده آمده است: شهادت دکتر اسماعیل هنیه فرزند برومند فلسطین که با کوشش و مجاهدت خویش روح شهادت و حماسه و جهاد را در میان امت اسلامی زنده کرده بود، موجی از تالم و تاثر را نه تنها در فلسطین و جهان اسلام بلکه همه آزادیخواهان بوجود آورد و دشمنان باید بدانند هرگز شهادت ایشان خللی در عزم و اراده ملت مسلمان فلسطین در مبارزه با رژیم غاصب صیهونیستی تا آزاد سازی کامل سرزمین‌های اشغالی و قدس شریف ایجاد نخواهد کرد و شهادت ایشان در تهران از سوی دیگر سبب وحدت و انسجام بیشتر امت اسلامی در این اراده شکست ناپذیر خواهد شد.

این پیام می‌افزاید: به حق فرزند رشید اسلام به خیل شهدای اسلام از صدر تا کنون و بویژه شهدای اخیر و فرزندان و نوادگان و خانواده شریفش ملحق و به آروزی دیرین خویش شهادت در راه خداوند متعال نائل آمد.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به رهبر معظم انقلاب اسلامی، به همرزمانش در جنبش مقاوت اسلامی فلسطین (حماس) مردم شریف و مبارز فلسطین و امت اسلامی بویژه بازماندگانش تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان علو درجات برایشان مسالت دارم.

برچسب ها: اسماعیل هنیه ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار