دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان از صدور پروانه ساختمانی برای ۵۱ هزار و ۲۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و روستایی این استان خبر داد.

عطاء اله اکبری با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان جزو استان‌های پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور است، گفت: تاکنون زمین برای ساخت ۱۷۷ هزار و ۵۲ واحد در مناطق شهری و روستایی استان تامین شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر طرح‌های نهضت ملی مسکن در این استان با متوسط پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصد علاوه بر رونق واحد‌های تولیدی فعال و راکد اشتغالزایی ۵۵ هزار و ۶۶۲ نفر را به همراه داشته است.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه قیمت تمام شده طرح‌های نهضت ملی مسکن متفاوت است، ادامه داد: قیمت تمام شده طرح‌ها بسته به زمان اخذ پروانه ساختمانی، شروع طرح، مشخصات بلوک‌ها و واحد‌های طرح شامل تعداد طبقات و متراژ مشاعات متفاوت است.

اکبری افزود: در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که دستگاه‌های متولی نماینده متقاضیان هستند و نسبت به اجرای سریع طرح‌ها و تحویل سریع و به موقع واحد‌های مسکونی بسیار جدی است.

وی ساخت مسکن را در عرصه توسعه و سازندگی قابل توجه و چشمگیر دانست و افزود: از آنجایی که تامین مسکن جزو اساس زندگی خانواده و بخش عمده‌ای از مخارج آن را تشکیل می‌دهد تمام تلاش‌ها در استان فراهم کردن زمینه تامین مسکن با قیمت مناسب به‌ویژه برای طبقات کم درآمد جامعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار