امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسن مجتبی (ع) خاش گفت: محور مقاومت اجازه پایمال‌شدن خون شهیدان را نمی‌دهد.

مولوی عبدالواحد یادگاری بیان کرد: شهادت فرماندهان مقاومت هرگز باعث ضعیف‌شدن و عقب‌نشینی محور مقاومت نشده و نخواهد شد دشمن تاوان خباثت خود را خواهد داد.

امام‌جمعه اهل‌تسنن مسجد امام حسن مجتبی (ع) خاش افزود: به‌شهادت‌رساندن رئیس‌دفتر حماس نشانه رذالت و درعین‌حال استیصال رژیم غاصب در مقابل مجاهدت‌های محور مقاومت است محور مقاومت اجاره بی‌ثمر ماندن خون شهدای راه قدس را نمی‌دهد.

مولوی یادگاری تصریح کرد: شهید اسماعیل هنیه یکی از بهترین فرماندهان و مجاهدان در راه آزادی قدس شریف بود و چندی پیش فرزندان او نیز در راه قدس به شهادت رسیدند دنیا دست از سکوت در برابر جنایات این رژیم بردارد. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امریکا و اسرائیل تاوان خون مجاهدان شهید راه قدس را خواهند داد و محور مقاومت باقدرت بیشتر از قبل برای آزادی فلسطین و نابودی غده سرطانی تلاش خواهند کرد.

این عالم اهل‌تسنن عنوان کرد: اکنون زمان آن رسیده جامعه بزرگ مسلمین یکپارچه دست در دست هم دهند و از تفرقه و دوگانگی بپرهیزند همان‌گونه که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی فرمود اگر هر مسلمان یک‌مشت آب بر کشور اسرائیل بریزد او نابود خواهد شد با اتحاد آن را نابود خواهند کرد.

برچسب ها: جنبش حماس ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار