رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با آغاز رزمایش بزرگ و جهانی مراسم پیاده روی اربعین با حمایت همه جانبه دانشگاه از دانشجویان، اولین کاروان گروهی دانشجویی بانوان از مراکز ۱۰ گانه این دانشگاه عازم کربلای معلی می‌شوند.

دکتر ابوالفضل توسلی در دیدار با ابوالفضل سرگزی مسئول بسیج دانشجویی استان از اعزام اولین کاروان گروهی دانشجویی از مراکز ۱۰ گانه این دانشگاه به کربلای معلی خبر داد و اظهار کرد: با تلاش حوزه فرهنگی دانشجویی و با همکاری بسیج دانشجویی تعدادی از بانوان دانشجوی این دانشگاه جهت شرکت در آیین پیاده روی اربعین و زیارت عتبات عالیات در نجف اشرف و کربلای معلی، به کشور عراق اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "راهپیمایی بزرگ اربعین نماد شور حسینی است و باید با شعور و معرفت حسینی نیز گره بخورد"، افزود: تمام امکانات دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان و تلاشمان را برای محقق ساختن فرموده معظم له در راهپیمایی اربعین امسال به کار خواهیم بست.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با بیان این نکته تسهیل در امر اعزام دانشجویان از مدت‌ها قبل در دستور کار قرار داشته، ادامه داد: در راستای حمایت از دانشجویان برای آنان تسهیلاتی از سوی دانشگاه و صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به مبلغ ۵۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده تا با اطمینان خاطر راهی سفر معنوی کربلای معلی شوند.

وی گفت: علاوه بر اعزام کاروان دانشجویی برای شرکت در بزرگترین اجتماع اربعین حسینی و تسهیل نقل و انتقال در ایران و عراق، برپایی موکب در چند نقطه محوری نیز در سطح سیستان و بلوچستان در دستور کار دانشگاه پیام نور استان قرار دارد.

توسلی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی نشانه وحدت و قدرت جهان اسلام است، بیان کرد: سالانه شاهد باشکوه‌تر شدن مراسم اربعین حسینی هستیم؛ بنابراین هر چقدر در راستای معرفت افزایی در پیاده روی اربعین کار کنیم در واقع در جهت خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اهل بیت (ع) گام برداشته‌ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار