امام‌جمعه اهل سنت سراوان گفت: با به شهادت رساندن اسماعیل هنیه قطعا مسیر مقاومت متوقف نخواهد شد بلکه مسیر مقاومت شعله‌ور خواهد شد و این جنایت بزرگی است قابل بخشش نیست.

 مولوی سید عبدالصمد ساداتی  بیان کرد: خبر شهادت اسماعیل هنیه بسیار تکان‌دهنده بود، ایشان شخصیت بزرگ از امت اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس و نیز از دانشمندان ربانی بود که در روز تحلیف رئیس جمهور کشورمان حضور داشتند، امیدواریم این جنایت هولناک زمینه‌ای برای خاتمه و نابود رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی باشد.
 
وی افزود: با به شهادت رساندن اسماعیل هنیه قطعا مسیر مقاومت متوقف نخواهد شد بلکه مسیر مقاومت شعله‌ور خواهد شد و این جنایت بزرگی است قابل بخشش نیست. 
 
امام‌جمعه اهل سنت سراوان ادامه داد: افرادی که چنین جنایاتی را پشتیبانی و چراغ سبز نشان می‌دهند از انسانیت بویی نبردند و امیدواریم این موضوع منجر به نابودی رژیم منفور و منحوس صهیونیستی شود.
 
مولوی ساداتی تصریح کرد:امیدوار هستیم ملت عرب و حاکمان اسلامی آگاهی داشته باشند که این رژیم خیرخواه مسلمانان نیست بلکه دشمن کل اسلام، پیامبر اسلام (ص)، اماکن مقدسه و دشمن مکه و مدینه است و باید بدانند نباید محافظه کاری در قبال چنین جنایاتی انجام دهند، آگاه باشند که رژیم غاصب اسرائیل رفتنی است.
 

برچسب ها: امام جمعه ، جنبش حماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار