مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: شاخص استانی مقاوم‌سازی مسکن روستایی ۴۶ درصد است و این عدد به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان فنوج به ۷۵ درصد رسیده است.

مصطفی بیک مداح  اظهار داشت: ۲۰۰ واحد مسکن روستایی هفته دولت در شهرستان فنوج به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: سهمیه این شهرستان از محل اعتبارات مسکن روستایی سال ۱۴۰۲ تعداد ۸۳۳ واحد مسکن روستایی است که از این تعداد ۴۳۵ واحد آن انعقاد قرارداد شده و ۳۹۸ واحد نیز معرفی به بانک صورت گرفته است.

بیک مداح با بیان اینکه فونداسیون و دیوارچینی این واحد‌ها در حال انجام است، افزود: میانگین پیشرفت فیزیکی واحد‌های آغاز به کار شده ۴۰ درصد است که در یک طبقه و با زیربنای ۵۴ مترمربع در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: تسهیلات این واحد‌ها ۳۵۰ میلیون تومان است که به صورت ضمانت زنجیره‌ای و با کارمزد پنج درصد به متقاضی ارائه می‌چ‌شود و طی تفاهم‌نامه کمیته امداد با بنیاد مسکن ۶ واحد کمیته امدادی از بلاعوض ۱۵۰ میلیون تومانی نیز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۱۰۰ نیروی بومی در این پروژه مشغول به کار هستند. تلاش شده تا از مصاح بومی، نیروی انسانی بومی و متناسب با سلیقه متقاضیان کار پیگیری شود.

وی گفت: شاخص استانی مقاوم‌سازی مسکن روستایی ۴۶ درصد است و این عدد به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان فنوج به ۷۵ درصد رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار