مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: یک‌ هزار و ۷۲۱ واحد مسکونی در قالب پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن استان در دست اجراست.

رضا خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: ۲۲۷ واحد مسکونی در قالب شهری و محرومین در دست اجرا و یک هزار و ۳۴۳ واحد مسکونی در دست اقدام است.

وی یادآور شد: همچنین ۱۰۸ واحد مسکونی در قالب زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان واگذار شده است.

این مسئول با اشاره به پروژه نهضت ملی مسکن هیدج گفت: این اقدام در چهار فاز ( ۲ فاز ۸۰ واحدی و ۹۸ واحدی در مرحله نازک کاری و ۱ فاز ۹۶ واحدی) در دست ساخت است، که به طور میانگین این پروژه ها بیش از ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خواجه ای با اشاره به حل مشکل تامین زمین در شهر دندی ماهنشان افزود: با پیگیری های صورت گرفته، ۱۲ قطعه زمین برای احداث ۴۸ واحد تامین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان ادامه داد: تعداد ۵۵ نفر متقاضی جهت طرح نهضت ملی مسکن شهر دندی بر اساس تعداد فرزند خانوار اولویت‌بندی و خانوارهای دارای فرزند یکسان هم به قید قرعه اولویت‌بندی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه احداث ۴۸ واحد در ۱۲ قطعه زمین در قالب گروه‌های چهار نفره برنامه‌ریزی شده است گفت: با نظر اکثریت متقاضیان مقرر شده است زمین به متقاضیان تحویل داده شود تا با استفاده از تسهیلات نهضت ملی مسکن به مبلغ پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و آورده نقدی خود نسبت به احداث اقدام کنند.

این مسوول خاطرنشان کرد: تسهیلات پروژه متناسب با پیشرفت فیزیکی و در چهار مرحله پرداخت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.