صادقی گفت: فرمانده پاسگاه ویژه منابع طبیعی و آبخیزداری راور در حال ماموریت و گشت زنی در منطقه کوهساران مورد حمله بهره بردار غیر مجاز قرار گرفت و مصدوم شد.

هادی صادقی گفت:به دلیل بالا بودن قیمت و ارزش گیاه دارویی آنغوزه شرایط به گونه‌ای شده است که غارتگران طبیعت برای دستیابی به اهداف خود و سود بیشتر، واهمه‌ای از آسیب‌زدن به ماموران منابع طبیعی و خانواده آنان را ندارند.

 وی افزود: فرمانده پاسگاه ویژه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در حال ماموریت و گشت زنی در منطقه کوهساران، مورد حمله بهره بردار غیر مجاز گیاه دارویی آنغوزه قرار گرفت و دچار مصدومیت شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بیان داشت: هم اکنون حال عمومی فرمانده پاسگاه ویژه منابع طبیعی راور مطلوب است و پس از سیر مراحل درمان از بیمارستان مرخص شده است.

 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری راور تصریح کرد: ضمن دستگیری یکی از بهره برداران غیر مجاز، اقدامات قانونی برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربان در حال انجام و جلسه اضطراری نیز برگزار شده است.

وی گفت: اداره منابع طبیعی شهرستان با همراهی دستگاه قضایی راور و نیروی انتظامی با عوامل خاطی برخورد قاطع خواهند کرد.

صادقی بیان داشت: طبیعت دوستان در صورت مشاهده هر گونه تخریب، تصرف، آتش‌سوزی، قاچاق چوب، گیاهان دارویی و محصولات جنگلی و ... مراتب را با شماره گیری کد‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان که به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی می‌باشند، اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران ناپذیر به انفال جلوگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار