تکنولوژی رآکتور پلاسمایی به همت شرکت دانش بنیان داخلی در نیروگاه زرند طراحی و ساخته شده است که مراحل نصب آن پس از پیک بار انجام خواهد شد.


نیروگاه حرارتی زرند با قدمتی بیش از نیم قرن، به دست کارکنان متخصص و با تجربه نیروگاه با تمام توان در حال تولید برق است.

فرماندار شهرستان زرند با حضور در نیروگاه حرارتی زرند ضمن قدردانی از زحمتکشان عرصه تولید برق مردم را به مصرف بهینه انرژی دعوت کرد.

 حسینی نژاد فرماندار زرند در جمع کارکنان نیروگاه گفت: تولید برق در سطح شهرستان یکی از مهمترین مقوله‌های معیشتی مردم است که در این شهرستان، در دو نیروگاه این فضا فراهم شده و نقش مهمی در تامین برق مردم زرند، استان کرمان و پایداری شبکه تولید برق کشور ایفا می‌کند.

وی افزود: کار در گرمای ۷۰ درجه نیروگاه زرند آن هم به صورت یدی، همت و تلاشی والا می‌طلبد و از همه مردم تقاضا داریم با صرفه جویی و مدیریت مصرف برق حتی خاموش کردن یک لامپ اضافی یاریگر تلاشگران حوزه تولید برق نیروگاه‌ها باشیم.

ایمان پشتوان مدیر عامل نیروگاه زرند نیز گفت: با توجه به قدمت بالای نیروگاه عمده فعالیت‌ها به صورت دستی و با حضور فیزیکی فعال کارکنان خدوم نیروگاه انجام می‌شود.

وی با اشاره به همت بالای کارکنان در تمامی بخش‌ها از جمله بهره برداری، تعمیرات و پشتیبانی گفت: نیروگاه حرارتی زرند در بین نیروگاه‌های زیر ۱۰۰ مگاوات کشور توانسته است ۱۰۰ درصد تعهد تولید انرژی را محقق کند و این دستاورد مرهون تخصص و تجربه بالای کارکنان و انجام تعمیرات قبل از پیک بار تابستان است.

پشتوان ضمن اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در نیروگاه حرارتی زرند به منظور نوسازی و بهینه سازی تجهیزات نیروگاهی، نیروگاه زرند را پیشگام در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان دانست و افزود: تکنولوژی رآکتور پلاسمایی به همت شرکت دانش بنیان داخلی در نیروگاه زرند طراحی و ساخته شده است که مراحل نصب آن پس از پیک بار انجام خواهد شد.

وی گفت: پروژه رآکتور پلاسملایی با هدف حذف آلاینده‌های هوا، نقش بسیارمهمی در حفاظت از محیط زیست ایفا خواهد کرد.

پشتوان تصریح کرد: ازکارکنان نیروگاه زرند نهایت قدر دانی و سپاس خود را مبذول می‌دارد که در گرمای بی سابقه امسال با توان بالای خود تولید انرژی و تامین برق زرند را رقم زدند و اجازه ندادند مردم از ناجوانمردی هوای بسیار گرم بدون وسایل سرمایشی به سر ببرند و بدین ترتیب همت والای کارکنان نیروگاه حرارتی زرند را از صمیم جان و روان می‌ستاییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار