مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ثبت نام بیش از ۷۵۰ هزار دانش آموز در مدارس استان پیش بینی شده است.

رضا رضایی ضمن تاکید بر اهمیت موضوع پروژه مهر، گفت: همه دوایر زیر مجموعه درگیر پروژه مهر هستند، بنابراین برای سرعت بخشی به امور و ارتقای کیفیت اجرایی آن، خود را برای یک مانور آماده کنیم و تمام ارکان آموزش و پرورش استان، باید در تحقق با کیفیت برنامه‌ها در زمینه پروژه مهر اهتمام کافی را داشته باشند.

 

وی با اشاره به تکمیل بیش از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام در دولت سیزدهم از اخذ بیش از ۲ هزار سند از املاک آموزش و پرورش استان در سه سال اخیر خبر داد.

 

رضایی با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی یکی از اولویت‌های قابل توجه آموزش و پرورش استان کرمان است افزود: فرایند و نقش ساماندهی نیروی انسانی در تحقق توسعه عدالت آموزشی بسیار تاثیرگذار و بی‌بدیل است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان رعایت دقیق شیوه نامه نقل انتقالات نیروی انسانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: هیچ اقدامی خارج از ضوابط قانونی و شیوه نامه ساماندهی نیروی انسانی انجام نگیرد.

 

رضایی با تاکید بر جلوگیری از ترک تحصیلی دانش آموزان گفت: جذب دانش آموزان ترک تحصیلی و برگرداندن آنها به تحصیل ضرورتی انکار ناپذیر است.

 

وی نظارت بر مدارس غیردولتی را نیز ضروری دانست و افزود: باید شهریه مدارس غیردولتی ساماندهی و شفاف سازی شود و در معرض دید اولیا قرار گیرد.

 

رضایی با تاکید بر ثبت سفارش کتب درسی باقیمانده دانش آموزان نظارت بر روند ثبت نام دانش آموزان را ضروری دانست و تاکید کرد: حفظ عزت و کرامت مردم در هنگام ثبت نام فرزند خود ضروری است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از افتتاح و بهره برداری از ۵۱ مدرسه در ابتدای سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: میانگین سرانه فضای آموزشی استان کرمان در دولت سیزدهم رشد قابل توجهی داشته است.

 

رضایی توانمند سازی همکاران فرهنگی را در راستای ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی ضروری دانست و تاکید کرد: باید از ظرفیت تابستان پیش رو در توانمند سازی نیروی انسانی حداکثر استفاده شود.

برچسب ها: مدرسه ، پروژه مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار