دبیرکل فدراسیون هاکی با اشاره به وجود نیروی انسانی فعال، مربیان و داوران خوب، امکانات، ظرفیت و پتانسیل بسیار بالای کرمان گفت: متأسفانه شرایط کرمان در بحث هاکی اصلا خوب نیست.

امیرمحمود علی آبادی دبیرکل فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی ایران در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت هاکی استان کرمان که در محل هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد، با تبریک به رئیس جدید هیئت گفت: هرکسی که تصمیم می‌گیرد به عنوان رئیس هیئت ورود کند، باید آورده داشته باشد.

وی اولویت اصلی فدراسیون هاکی را بانوان دانست و بر حمایت از حوزه بانوان تأکید کرد.

علی آبادی به وضعیت فعلی هاکی استان کرمان اشاره کرد و افزود: استان کرمان جزو ۱۰ رشته برتر کشور قرار دارد، اما متأسفانه در هاکی استان هجدهم کشور است.

وی این رتبه را برای رشته هاکی فاجعه دانست و تصریح کرد: حیف است استانی که که جزو ۱۰ رشته برتر کشور قرار دارد و با دارا بودن امکانات، ظرفیت و پتانسیل بسیار بالا، هاکی آن هجدهم شود؛ پس باید تلاش شود وضعیت این رشته ارتقاء یابد.

 دبیرکل فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی به وضعیت هاکی بانوان اشاره کرد و بیان داشت: اتفاقاً بانوان بالاترین عملکرد را بین آقایان استان داشته اند.

علی آبادی با تأکید بر اینکه شرایط استان در بحث هاکی اصلا خوب نیست، ابراز امیدواری کرد، رئیس جدید هیئت با ورودش شرایط را بهبود ببخشد.

وی خطاب به زنگی آبادی رئیس جدید هیئت هاکی استان کرمان گفت: با رای قاطعی که آوردید، وظیفه تان در بحث این رشته ورزشی سخت‌تر شد، لذا باید با توجه به ظرفیت و امکانات این رشته ورزشی و با انجام تعامل سازنده با فدراسیون، رتبه این رشته ورزشی را ارتقاء ببخشید.

علی آبادی خواستار انجام آموزش و بحث استعدادیابی این رشته ورزشی در آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها شد و افزود: فدراسیون تلاش می‌کند، تمام تجهیزات را در اختیار استان بگذارد و با توجه به نیروی انسانی فعال و مربیان و داوران خوبی که استان کرمان دارد، انتظار می‌رود، اتفاقات خوبی در بخش دوره‌های دانش افزایی، کارگاه‌های آموزشی، اعزام ورزشکاران و ... صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار