مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از جذب ۱۷۰ مربی تربیت‌بدنی و مراقب سلامت، پس از ۱۵ سال در استان کرمان خبرداد.

رضا رضایی در حاشیه بازدید از کانون‌های ارزیابی تخصصی و عملی پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت آزمون استخدامی مربیان تربیت بدنی و مراقب سلامت آموزش و پرورش استان  کرمان  با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی مربیان تربیت بدنی و مراقب سلامت در ۱۴ اردیبهشت امسال، از جذب ۱۷۰ مربی تربیت بدنی در آموزش و پرورش استان کرمان از طریق این آزمون خبر داد.

وی با اشاره به لزوم فعالیت نیرو‌های متخصص در حوزه تربیت‌بدنی و سلامت افزود: بعد از حدود ۱۵ سال، امسال جذب مربی تربیت‌بدنی و مراقب سلامت را از طریق آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی داریم که پس از اعلام نتایج اولیه در مراحل بررسی صلاحیت‌های حرفه‌ای و ارزیابی تکمیلی است.

 رضایی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اقدامات دولت سیزدهم برای رشد تربیت بدنی گفت: چند گام مهم در حوزه تربیت‌بدنی، ورزش و سلامت در دولت شهید رئیسی اتفاق افتاد که مهم‌ترین آن تمرکز در ساحت تربیت زیستی و بدنی، مطابق با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می باشد که این از افتخارات دولت سیزدهم است.

وی افزود: برای توسعه فضا‌های ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، ۸۰ زمین چمن مصنوعی و در مجموع بالغ بر ۲۲۰ فضای ورزشی اعم از: اتاق‌های تربیت‌بدنی، سالن فوتبال ساحلی و سالن ورزشی در استان ساخته و تحویل دانش‌آموزان شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سرانه فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در استان کرمان در دولت سیزدهم، رشد ۶۹ درصدی داشته است.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان از کانون‌های ارزیابی تخصصی و عملی پذیرفته‌شدگان ۳ برابر ظرفیت آزمون استخدامی مربیان تربیت بدنی و مراقب سلامت بازدید کرد.

بیش از ۳ هزار نفر در کانون‌های ارزیابی آزمون استخدامی کیفیت بخشی مشاغل آموزش و پرورش استان، ارزیابی عملی و تخصصی می‌شوند و از این تعداد نزدیک به هزار نفر به عنوان مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مشاور و مربی تربیت بدنی و سلامت پذیرفته می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار