کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت:صبح امروز شهداد با دمای ۳۸درجه سانتیگراد گرم‌ترین صبح را در کشور و استان داشت.

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت:تا پایان هفته طی ساعات بعدازظهر ضمن افزایش ابر در ارتفاعات مناطق جنوبی و غربی استان بارش رگبار پراکنده باران همراه با رعد وبرق دور از انتظار نیست.

 وی با بیان اینکه طی این مدت وزش باد و گردوخاک را در سطح استان داریم، افزود: در مناطق شمال، شمال غربی، مرکز وجنوب شرقی استان وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک دراین مناطق داریم. 

وی بیان کرد: با توجه به وزش باد و گردوخاک در سطح استان کاهش کیفیت هوا، انتقال ریزگرد، خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی در این مناطق دور از انتطار نیست.

راستی با بیان اینکه همچنان افزایش دما را در سطح استان داریم گفت:با توجه به روند افزایشی دما در سطح استان خطر گرمازدگی است و از همشهریان خواست از تردد در فضای باز و انجام فعالیت‌های سنگین در ساعات طولانی خود داری شود، قبل از تردد در جاده‌ها حتما از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.
 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تاکید کرد: شهداد طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۵۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لا له زار با دمای ۱۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را۲۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و تاکید کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۴۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی گفت:همچنین صبح امروز شهداد با دمای ۳۸درجه سانتیگراد گرم‌ترین صبح را در کشور و استان داشت.

برچسب ها: گرد وخاک ، گرم ترین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار