۲۵۰ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان ارزوئیه با صدور دستور قضایی رفع تصرف و به بیت المال برگشت داده شد.

عماد چابک رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارزوئیه ضمن بیان اینکه برای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم، گفت: ۲۵۰ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان واقع در منطقه دولت آباد که از سوی افراد سودجو تصرف شده بود با صدور دستور قضایی و هماهنگی نیروی انتظامی با تلاش ماموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی، رفع تصرف و به بیت المال برگشت داده شد.

وی با اعلام اینکه افزایش آگاهی عمومی و مشارکت مردم در صیانت و حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی لازم و ضروری است، افزود: با هدف صیانت از عرصه‌های طبیعی شهرستان، ماموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی به صورت شبانه روزی در حال نظارت و پایش مستمر عرصه‌های منابع طبیعی هستند.

چابک با اشاره به نقش موثر مردم در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی اظهار داشت: طبیعت دوستان در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف، آتش‌سوزی، قاچاق چوب، گیاهان دارویی و محصولات جنگلی و ... مراتب را با شماره گیری کد‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان که به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی هستند، اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران ناپذیر به انفال جلوگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار