مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: تا پایان امسال ۱۰۰ طرح صنعتی در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

صابر پرنیان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار واحد صنعتی نیمه تمام برای تکمیل زنجیر‌های تولید در مناطق مختلف استان در دست اجرا است، گفت: برای تکمیل زنجیره تولید و ارزش تا پایان امسال ۱۰۰ طرح صنعتی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: این طرح‌ها با پیشرفت فیزیکی بین ۴۰ تا ۹۰ درصد در بخش‌های مختلف تولیدی اجرا می‌شوند که بخشی از آنها نقش مهمی در فرآیند تکمیل زنجیره تولید بخش صنعت آذربایجان‌غربی ایفا می‌کنند.

پرنیان اضافه کرد: در سه سال گذشته ۲۲۰ واحد صنعتی و ۷۳ واحد معدنی راکد با رفع موانع به چرخه تولید بازگشتند که تعدادی از این واحد‌ها نقش مهمی در تکمیل زنجیره تولید استان دارند.

وی همچنین به شناسایی ۹ زنجیره ارزش در استان هم اشاره کرد و افزود: خوشه‌سازی در شهرک‌های صنعتی دیگر اقدام مهم برای تکمیل زنجیره تولید و تولید ثروت در بخش صنعت استان بوده که در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از شهرستان خوی به عنوان یکی از شهرستان‌های پیشگام برای تکمیل زنجیره تولید در بخش‌های کارتن سازی و تولید مبل و ایزوگام و سیلیکون متال یاد و ادامه داد: این چهار بخش در این شهرستان با تکمیل زیر ساخت‌ها در حال شکل‌گیری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.