مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۲۳ پرونده حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی ارجاع شدند.

ادیب فر مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امسال ۳۲۲ پرونده حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع داده شده است، گفت: کل معاینات بالینی انجام شده در پزشکی قانونی استان امسال ۱۷ هزار و ۸۷۵ مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه امسال ۵ هزار و ۴۴۹ مورد پرونده معاینات نزاع برای مردان و ۲ هزار و ۵۲ پرونده نزاع برای زنان در پزشکی قانونی استان تشکیل شده، افزود: همچنین در این مدت ۳ هزار و ۶۲۷ مورد پرونده معاینات ناشی از تصادفات رانندگی در پزشکی قانونی استان تشکیل شد که ۲ هزار و ۴۸۵ پرونده مربوط به مردان و هزار و ۱۴۲ پرونده مربوط به زنان است.

وی در خصوص متوفیان امسال هم ادامه داد: طبق آمار امسال در مجموع ۴۵۰ مرد و ۱۳۳ زن در استان فوت کردند که مرگ ۲۹۹ مرد و ۸۹ زن بصورت طبیعی بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین در این مدت ۱۱ نفر بر اثر غرق شدگی، ۱۳ نفر بر اثر سوختگی، ۹۰ نفر بر اثر بیماری و ۱۷۴ نفر نیز بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.